De-a v-aţi ascunselea, cu ochii

Şi ochii cei s-au întîlnit,

De-atîtea ori eu te-am privit,

Lumini din soare au izbucnit,

Iar buzele rămaseră de neclintit.

 

De cîte ori eu te-am privit,

Săgeţi în suflet mi-ai înfipt,

Apoi le-ai scos şi răsucit

Şi iarăşi ţint-ai nimerit.

 "Love is like a game of chess: One false move and you're mated."

Tu mă sorbeai ca pe-o licoare,

Un strop de viaţă, de candoare.

Şi iarăşi cu privirea-ncătuşai,

Şi te jucai, şi te jucai…

 

Captivă, ca o pasăre smerită,

Cu sufletul înfricoşat, ca de iubită,

Înălţată la ceruri într-o clipă

Şi la un pas de a fi iarăşi prăbuşită.

 

Cu inima în dinţi eu am păşit grăbită,

Ademenindu-te spre  o dulce ispită,

Naivă, firavă, înnebunită,

Cu inima din piept sărită.

 

M-adulmecai cu privirea ta prea smintită,

Dar cu inima prea nepripită,

Sau necăjită, nedumerită

Şi pentru iubire nedorită.

 

Eu am plecat.

Lăsîndu-ţi doar o ultimă înghiţitură

Amară, dulce, pipărată

Din privirea mea încăpăținată.

Leave a Reply

