Buna dimineata, Soare!

Motto:

” Succesul il obtine nu cel mai frumos,

nu cel mai destept, si nu cel mai talentat,

succesul il obtine cel mai abitios(incapatinat),

pentru ca lui ii trebuie!”

Te trezesti in fiece zi stiind ca incepe o noua runda din lupta/cursa vietii.

Lupti pentru a supravietui.

Lupti pentru a fi fericit.

Lupti pentru a-ti acapara teritoriul personal si ceea ce iti apartine.

Lupti cu concurenta pentru a fi cel dintii.

Lupti cu orgoliul si amorul propriu.

Lupti cu demonul sau un alt eu al tau sau poate

lupti partea ta angelica si tot iti zmulgi cite o pana din aripi.

Lupti pentru un loc sub soare si pentru un loc sub umbra.

Si

intr-un final

lupti cu tine insuti,

pentru a te depasi,

pentru a deveni azi mai bun ca ieri, iar

miine  mai capabil ca azi.

Se pare ca intreaga noastra viata este o continua lupta, iar eu…

Eu sunt o luptatoare si nimic nu ma face mai fericita decit atunci cind realizez ca am parte victorii mai mare sau mai mici, si mai ales, sunt fericita atunci cind inving in lupta cu mine insumi.

Atunci ma simt mai puternica si mai destoinica sa infrunt oricare alte furtuni si obstacole care pe viitor vor aparea in calea mea.

Buna dimineata!  🙂

4 responses to “Buna dimineata, Soare!

  1. leraprimavera

    Mie imi place cafeaua ta de dimineata.

  2. vrei si u o portie?

  3. Hey! 🙂

    E destul de tarziu ca sa iti spun “buna dimineata”, insa enunturile tale mi-au adus aminte de o poezie a lui Cosbuc intitulata “Lupta vietii”. Spicuind, redau doar patru versuri:

    …O lupta-i viata, deci te lupta
    Cu dragoste cu ea, cu dor.
    Pe seama cui? Esti un nemernic
    Cand n-ai un tel hotarator….

  4. bravo,frumos articol

Leave a Reply

